Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 15 listopadu 2025
Celkem je zde 1744 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tomas77a
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 453
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1742
Uživatelů: 2
Celkem: 1744

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

07.07 2012 9:26


Včera jsem přijel k benzínce a s radostí zjistil, že E85 dorazilo i k nám a to za nádherných 23,50,-Kč.Tak jsem zabádal po internetu, poseděl u kalkulačky a zjistil že provoz je cenově jak na LPG*, nejsem limitován vjezdem do podzemních garáží, přestavbovou sadu na V8 pořídím za 6tis kč a navíc ji můžu kdykoli přendat do budoucího auta (narozdíl od LPG*) a výkon zůstane stejný, případně trošku stoupne a E85 už mají dnes opravdu všude.Tak jsem si udělal výlet do UL pro jednotky na řízení vstřiků, koupil palivový a vzduchový filtr, impulzní svíčky (i s cestou 7tis kč) a během dneška poputují do nádrže první litry biolihu.Řešil jsem to s člověkem co to v autě už má dva roky a chrochtal blahem jak to spoří penízky a přitom to na autě (narozdíl od plynu) není znát a výkon zůstane stejný a dokonce i startovatelnost v mrazech. (tedy pokud si koupíte opravdovou jednotku, ne čínskej šmejd z bazosu)

Po úvaze: N98 12x38,50=462,- E85 12x23,50=282,- LPG* 14x18,90=265,-

A vezmu-li v potaz kolik stojí přestavba V8 na LPG*, je rozdíl v ceně výhodou pro E85.

Takže dnes začínám testovat provoz na toto biopalivo a průběžně se rád podělím o zkušenosti s ním.Ale kdo hledá jak trošku zekonomizovat provoz svojí V8 je to návod na jednu z možných cest.
nahoru

sponzor





07.07 2012 9:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 1445 | Témat: 0

07.07 2012 10:00


je ta jednotka programovatelná?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

07.07 2012 10:04


Ano je, dokonce má možnost přepínání mezi různými poměry E85,E50,benzin a zimní provoz.Takže jsem zvědavej jak to bude makat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 1445 | Témat: 0

07.07 2012 10:05


tak to sem taky zvědav,za ty prachy,hoď odkaz,dík
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

07.07 2012 10:10


Odkaz nemám, mám to přes známýho, co od těch kluků jednotky kupuje a montuje. tel:722230053, jmenuje se Lukáš a je z UL.Jinak tenhle borec to má v 5 autech a jezdí na to taky normálně a když budeš chtít tak tě i sveze a ukáže ti jak to maká, dokonce to i montuje, ale tu montáž zvládne i opice.A musíš mu říct jaký konektory máš na vstřikách, ono každý auto má jiný.Ale má na všechny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2011
Příspěvků: 77 | Témat: 7

07.07 2012 11:33


earthquaker: Poděl se snámi a začni si vést tankování v AK garáži... Já osobně nechci LPG*, ale toto mi přijde jako dost nenásilná alternativa, ba dokonce se mi to velice líbí... Také o tom uvažuji...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

07.07 2012 18:15


Tak montáž zabrala cca 30 minut.pro každou stranu mám samostatnou jednotku, coč je prý lepší pro korekci.Prvních 150km zkušebně najeto a spotřeba E85 dle PC je 11,3.Tankovat jedu až zítra, takže doplním do plné a propočítám reálnou spotřebu.Subjektivně mi přijde že auto jede lépe v nižších otáčkách a dle mne dřív řadí nahoru.Ale říkám, je to prvních 150km, takže uvidím co zítra.Jedu do Prahy a za známým do Říčan, takže najedu přes 350km, to budeme chytřejší.Ale zatím se mi to zdá jako opravdu lepší alternativa než LPG* a cena 23,90 za litr mi přijde skvělá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

09.07 2012 9:14


Tak, dost bylo teorie.Včera jsem na E85 najel cca 500km, trasa: K.Vary-Praha-ježdění půl dne po Praze-Říčany-Plzeň-Karlovy Vary, auto jsem nijak nešetřil, prostě jsem jel normálně, jako vždy.Spotřeba dle PC 11,1 a podle dotankování mi vyšla cca 12 litrů na 100km. Při ceně 23,90 za litr jsem z toho hotovej. Navedlo mně to na DEFINITIVNÍ řešení problémů s 2,5TDi. 2,5TDi prodat a koupit si V8 a namontovat E85. Takže za mně říkám E85 je bomba, auto jede stejně, chytá stejně, ale peněženka se mi přestala klepat v kapse strachy.TDI* jezdí mnohem dráž než V8, kam ten svět spěje.
nahoru

sponzor





09.07 2012 9:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.07 2012 10:05


jen se neukvapuj, ono za nejaky cas teprve se muze ukazat nejaky problem, jako napr zanaseni hadic/hadicek, vstriku pri delsim stani atd..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

09.07 2012 12:44


earthquaker: Rád slyším, že moje teoretické úvahy už někdo potvrdil v praxi. Jen mě zaráží ta cena tý jednotky. Mohl bys prosím napsat kdo jí vyrábí nebo aspoň sem dát fotku?
Řeším přestavbu naší A8 už asi půl roku a pořád nemůžu vybrat jednotku, která by vyhovovala mým představám.
BTW: uvažuješ o změření výkonu na brzdě? Já teď tak nějak dodělal motor a chtěl bych to změřit před a po, jestli bude vidět nějaký rozdíl...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

09.07 2012 19:57


Lumpiq: v tomhle nejsem znalej, proto se ptám... proč se na E85 můžou zanášet vstřiky a hadičky víc, než na benzín?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

09.07 2012 21:37


Protože E85 uvolňuje veškerej humus co máš v palivový soustavě a ten se pak může usadit třeba ve vstřikách při delší odstávce .Jinak i studený starty jsou zatím v pohodě a zatím to funguje, jen po startu to smrdí jak lihovar po bombardování luftwafe. Ale jinak ok.Fotky jednotek dám zítra a jsou to dvě krabičky s kontrolkama, čudlíkem a je na nich napsáno HMIFUEL.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14864 | Témat: 53

09.07 2012 21:40


Karlosma:
Lumpiq: v tomhle nejsem znalej, proto se ptám... proč se na E85 můžou zanášet vstřiky a hadičky víc, než na benzín?

No v prvopočátku to rozpouští usazeniny v nádrži a pokud to jezdí málo a tento produkt je BIO tak to může vytvářet hlenovitý usazeniny - lepivej šlem, který to může znepojízdnit.Prostě to musí neustále jezdit a ze začátku pohlídat výměnu palivovýho filtru.
A průkopníky zde budem sledovat jak dlouho to zvládne jezdit laciněji nebo to za ušetřený peníze skončí v servisu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.07 2012 21:48


Přesně tak...je to pěkné svinstvo, prostě něco jak biolíh kterej se sráží a zasere komplet celou palivovku. Nejednou jsem řešil zasranej celej systém, nechtěl bych to do obyč auta ani náhodou a už vůbec ne do audi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

09.07 2012 21:50


Rhino:
earthquaker: Rád slyším, že moje teoretické úvahy už někdo potvrdil v praxi. Jen mě zaráží ta cena tý jednotky. Mohl bys prosím napsat kdo jí vyrábí nebo aspoň sem dát fotku?
Řeším přestavbu naší A8 už asi půl roku a pořád nemůžu vybrat jednotku, která by vyhovovala mým představám.
BTW: uvažuješ o změření výkonu na brzdě? Já teď tak nějak dodělal motor a chtěl bych to změřit před a po, jestli bude vidět nějaký rozdíl...



Tak na brzdu fakt nepomýšlím, nerad bych dostal ojnicí po rypáku.Ona ta moje babička není úplně v nejlepší kondici, byla koupena jako první seznámení s A8 a už sháním jinou v poněkud lepším stavu, do týhle už po poradě s Lumpiqem a Satasem fakt další peníze cpát nemá cenu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.07 2012 21:54


Rhino:
earthquaker: Rád slyším, že moje teoretické úvahy už někdo potvrdil v praxi. Jen mě zaráží ta cena tý jednotky. Mohl bys prosím napsat kdo jí vyrábí nebo aspoň sem dát fotku?
Řeším přestavbu naší A8 už asi půl roku a pořád nemůžu vybrat jednotku, která by vyhovovala mým představám.
BTW: uvažuješ o změření výkonu na brzdě? Já teď tak nějak dodělal motor a chtěl bych to změřit před a po, jestli bude vidět nějaký rozdíl...

Se starším atmosférickým benzínem bylo nejen mi doporučováno neřešit výkon anebo to řešit přidáním chipu a měřením na brzdě...člověk je akorát zklamán kolik jich tam z těch 310 zůstalo. Prý kolikrát ani po pár letech tam už není to co píšou v tp.
nahoru

sponzor





09.07 2012 21:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.07 2012 21:58


me staci, co to napr. udela se scooterem a karburatorem s tim minimem, co se podle zakona/vyhlasky pridava jako podil do klasickeho benalu...neustale se od te doby musi cistit tryska, hadice atd...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

09.07 2012 22:06


Tak jak to čtu, začínám mít odhodlání to jít vylejt z nádrže, vytrhat ty jednotky a nalít N98 a nafackovat si.Ale zas na druhou stranu apoň "babička" poslouží lidstvu jako pokusný králík na téma jak dlouho to vydrží a co to bude dělat.Pokud pánbůh dá, mohla by do konce tohoto týdne stát v garáži nějaká mladší sestřička v lepší kondici, do které tedy po této vlně kritiky radši E85 zatím cpát nebudu a počkám na pár tisíc najetých kilometrů s naším pokusným králíkem a pak to rozhodnu.Nicméně pokusím se každý den podat hlášení co nového na E85, denně teď najíždím pracovně cca 300-500km, takže ono to zas tak dlouho trvat nebude najet pár tisícovek km na objektivní zhodnocení situace.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.07 2012 23:02


uvidis, jezdi a kdyztak poreferuj...nekdo musi slouzit lidstvu:)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

10.07 2012 0:42


jizan.com: Mě ale nejde o to, kolik hříbat pomřelo Chci to jako srovnání N98 vs E85. Motor mám momentálně asi v nejlepšim možnym stavu, co jsem ochoten zafinancovat, a výrobce zatím favorizované jednotky garantuje, že výkon na E85 neklesne a já sem od přírody nedůvěřivej. Nehledě na to, že jestli při programování a přizpůsobování jednotky něco pokakaj, tak to na brzdě poznám spíš než na silnici - ale taky mám o babičku trochu bojim...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

10.07 2012 6:14


Lidi nadavali i na LPG* a ze tamto a tamto a jak dneska se na to jezdi
Sam jsem zvedavej na tu E85 teda
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 679 | Témat: 11

10.07 2012 6:20


Strejda na to jezdí s Accordem už dva roky a no problem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.07 2012 11:09


Rhino:
jizan.com: Mě ale nejde o to, kolik hříbat pomřelo Chci to jako srovnání N98 vs E85. Motor mám momentálně asi v nejlepšim možnym stavu, co jsem ochoten zafinancovat, a výrobce zatím favorizované jednotky garantuje, že výkon na E85 neklesne a já sem od přírody nedůvěřivej. Nehledě na to, že jestli při programování a přizpůsobování jednotky něco pokakaj, tak to na brzdě poznám spíš než na silnici - ale taky mám o babičku trochu bojim...

Tak pokud jsi řidič tak nepotřebuješ brzdu...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

10.07 2012 14:08


jizan.com: Nepoznal sem, ani kdy jela na sedm válců, já to bez měření asi nezvládnu
nahoru

sponzor





10.07 2012 14:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.07 2012 14:22


rhino: ta tvoje jede na 7 valcu, jako zbytku foru jeden normalne na 8 valcu...neskutecny, jak jede, ji snad dopujes NOSem ci co...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

10.07 2012 14:30


Lumpiq: No to nevim, ale dík za uznání Ale je fakt, že když sem viděl rozhozenej ten motor, tak sem nechápal (a servisman taky ne). Když koukal na vačky, válce, ventily, tak se se mnou hádal, že tam není původní motor, že není možný, aby při skoro půl mega za sebou byly tyhle díly v podstatě bez viditelnýho opotřebení...
Tak snad holka dosavadní péči ocení a bude ještě dlouho sloužit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.07 2012 14:44


Rhino:
jizan.com: Nepoznal sem, ani kdy jela na sedm válců, já to bez měření asi nezvládnu

Asi ti přijedu změřit tu tvoji nadopovanou osmu e85+Na95
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

10.07 2012 14:45


Taky si s myslenkou E85 pohravam. Ale jak to tu ctu, tak asi zustanu precejen u N95. Pri mym najezdu do 10tis rocne, to za pripadny problemy nestoji.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.07 2012 14:52


To je právě pro ty co jezdí denně a aspoň těch 50-100km kde se to palivo rychle otočí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

10.07 2012 15:01


jizan.com: Takze,kdyz natankuju plnou a mam ji na mesic, tak bych tam po 14ti dnech mohl mit spis pul nadrze lepidla?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email